lug-bg: Конфигурация на X-server

  • Subject: lug-bg: Конфигурация на X-server
  • From: "Kosta Hristov" <kosta_hristov@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Jan 2006 23:59:14 +0200

Здравейте, доколкото разбрах проекта Xfree86 от скоро не се поддържа от нито една по-голяма дистрибуция на GNU/Linux. Незнам до каква степен продължава да се разработва, дочух че е спрян. Това обяснява защо след конфигурацията на базовата система се появи съобщение че версията ми на xfree86 ( 4.3.0.1 ) е прекалено стара.
Ще съм радостен ако успея да настроя графичната среда да работи с KDE, но вероятно ще се наложи да инсталирам Xorg. Ще се радвам ако някой ми помогне по въпроса, има ли някакви по-съществени разлики м/у Xfree86 и Xorg, кого предпочитате, защо, как да го кача и като цяло някакво малко количество информация. От скоро съм Линукс потребител, за това ме извинете ако въпросите ми ви се струват елементарни.
Поздрави, Коста.