  • Subject: Re: lug-bg: KVM over IP, console(rs232) over IP
  • From: Vladimir Gerdjikov <gerdjikov@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Jan 2006 10:42:56 +0200

Delian Krustev wrote:

>Благодаря за отговорите на всички ви.
>
>800 лв за 4 портово такова у-во е много далеч от разумна цена. Въпроса е не
>дали ще свърши работа, а какво има в него за да струва толкова. За тези с
>серииния интерфеис, няколко сериини порта, един лан, и малко мозък .. Това
>реално не струва повече от 50 лв. За толкова можеш да купиш един ПК втора
>ръка и да му ръчнеш един сериен контролер.
>
>Предимството на embeded устройствата е че няма да губиш време да ги
>конфигурираш, 4е няма да ти трябва куфар да ги носиш, да се чудиш къде да ги
> [...]
Това с IP управлението на KVM навлиза в професионалната сфера. Там
нещата, като цени (както вероятно знаеш) стават жестоки.
Ако искаш да обработваш нива от 3дка си вземаш мотокултиватор за 1500лв.
Ако искаш да работиш нива от 2000дка си вземаш трактор за 100хил. лева.
Цена от 800лв. за IP управляван KVM е не само разумна, ами и доста
ниска. Провери из мрежата, ще видиш че е така. В крайна сметка винаги
може да се разходиш до устройството, ако това ти се вижда скъпо нали? :)

п.с. Ако успееш да докараш някаква функционалност с "...няколко сериини
порта, един лан, и малко мозък..." ще се радвам да споделиш какво си
направил.

--
Best regards,

Vladimir Gerdjikov