lug-bg: pop3 + mysql

  • Subject: lug-bg: pop3 + mysql
  • From: victor@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 Feb 2006 18:29:24 +0200 (EET)

Здравейте,

Имам проблеми с достъпа през pop3
Това ми е файла popa3d:
PIDFILE=/var/run/pop3d.pid
MAXDAEMONS=40
MAXPERIP=4
POP3AUTH="LOGIN CRAM-MD5 CRAM-SHA1"

#POP3AUTH=""

##NAME: POP3AUTH_ORIG:1
#
# For use by webadmin
POP3AUTH_ORIG="PLAIN LOGIN CRAM-MD5 CRAM-SHA1 CRAM-SHA256"
POP3AUTH_TLS=""
##NAME: POP3AUTH_TLS_ORIG:0
cut buffer  empty
POP3AUTH_TLS_ORIG="LOGIN PLAIN"
POP3_PROXY=0
PORT=110
ADDRESS=0
TCPDOPTS="-nodnslookup -noidentlookup"
LOGGEROPTS="-name=pop3d"

POP3DSTART=YES
MAILDIRPATH=/usr/local/virtual

Имам инсталиран postfix и postfixadmin работещи с mysql. Нещатата изглейда
да работят успешно защото мога да изпращам и получавам писма. Но някак си
не мога да подкарам поп услугата. Дава ми грешка:
tail /var/log/messages
Feb 18 17:53:03 xxxx popa3d[30696]: Session from xxx.xxx.xxx.xxx
Feb 18 17:53:09 xxxx popa3d[30696]: Authentication failed for UNKNOWN USER

Самия потребител го има, той поучава писма защото мога да ги видя локална
на машината в неговата maildir, както и че са пристигнали в лога на
postfix.

Инсталирам courier-imap i courier-authlib. Мисля че успешно добавих
подръжката за mysql, и редактирах authmysqlrc.

Какво трябва да редактирам в файла на pop3 сървъра че да заработи той с
виртуалните кутии?