lug-bg: Samba --> /usr/sbin/useradd runing as nobody!

  • Subject: lug-bg: Samba --> /usr/sbin/useradd runing as nobody!
  • From: Bojidar Penchev <unconfigured@xxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Feb 2006 11:44:06 +0200 (EET)

Здравейте отново;)

Оказа се, че "nobody run 'add user script = ....' " е  бъг на Самбата, за който доколкото разбрах е със статус WONTFIXED, тоест never be fixed :(
Затова се опитах да подкарам нещата със Winbind,  четох доста тук-там, но нещо не успях, имам доста проблеми...
Имам следната конфигурация:
Дистро Fedora 4, Samba 3.0.21a
DOM1 --> security = user --> PDC1
DOM2 --> security = user --> PDC2

PDC2 --trusting--> PDC1 (one-way trust), съответно PDC1 е trusted на PDC2

Някой ще може ли да ми помогне и да ми даде или покаже примерна конфигурация на Winbind за конкретния случай описан по-горе:
comand line ...?
директиви в smb.conf
и т.н...

Предполагам че в smb.conf  на PDC2 трябва да има нещо от рода на:
idmap uid = 10000-20000
  idmap gid = 10000-20000
  winbind uid = 10000-20000
  winbind gid = 10000-20000
  template shell = /bin/false
  template home dir = /home/wusers/%u
  winbind use default domain = yes
  winbind separator = /
  winbind enum users = yes
  winbind enum groups = yes

Оптах се да направя нещо, но стигам до момента в който wbinfo -t е succeded, но wbinfo -u/g ми дава грешка:(

Благодаря ви предварително!

http://mm.music.gbg.bg/ - Годишни музикални награди на телевизия ММ - Гледай номинираните клипове ONLINE