Re: lug-bg: Динамично добавяне/отстраняване на RAM

  • Subject: Re: lug-bg: Динамично добавяне/отстраняване на RAM
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Feb 2006 11:50:44 +0200

Само като идея го споменавам това.

В suspend to disk(hibernate-а на линукс) се използва техника при която цялото
съдържание на рамта се копира на Swap дяла и след boot се възстановява от
там. Т.е. вече имаш готови функции за копиране на цялата налична памет и
функции за възстановяване на информацията в паметта.

Ако си програмист сигурно би могъл да говориш с хората работещи по software
suspend-а на Линукс и да видиш дали неможете да измъдрите нещо.

Това е за което се сещам аз, надявам се да съм помогнал.

С поздрав
  М.Маринов