Re: lug-bg: Linux - Ръководство на мрежовия администратор

  • Subject: Re: lug-bg: Linux - Ръководство на мрежовия администратор
  • From: Yasen Pramatarov <yasen@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Mar 2006 18:41:15 +0200

On Thu, 09 Mar 2006 01:56:53 +0200 Vladimir Vitkov wrote:
> [...]
[...]

>Ok ясно щом е GFDL трябва да има src но ... трябва ли софтпрес да го
>осигурят или оригиналният издател. Щото те просто си превеждат и
>препечатват. (не не смятам да ги защитавам)

 Длъжни са да го дадат, защото правят производна версия. Все едно аз
ако взема кода на ядрото, променя един ред някъде и го затворя - няма
ли да е малко "неудобно"? ;) По отношение на достъпността на изходния
код в удобна за промени форма двата лиценза са сходни, така че примерът
е уместен ;)

>и втотото което ми идва на ум: Има ли смисъл от тази книга? Защото ако
>се опитват да ме убедят че nsswitch e перфектното решение за name
>resolution ... не смятам че си струва да се купува!

 Не е в това въпросът, не става дума за качествата на съдържанието на
книгата, а за спазването на свободния лиценз.