Re: lug-bg: Клавиатурни проблеми...

  • Subject: Re: lug-bg: Клавиатурни проблеми...
  • From: Petko Yotov <5ko@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Mar 2006 15:45:45 +0100

On Tuesday 21 March 2006 12:47, Stefan Stefanov wrote:
> Здравейте,
> използвам kkbswitch за превключване на клавиатурата между английска и
> фонетична.
> Направи ми впечатление, че като съм на БГ клавишните комбинации с Ctrl
> не работят.
> Има ли начин това да се оправи?
> Нормално е Ctrl и другите специални клавиши да са с по-висок приоритет,
> така да се каже.
> Дистрибуцията е Slackware-current, KDE3.5.

Привет,

Става въпрос за Ctrl+C, Ctrl+V, Ctrl+A, Ctrl+X, Ctrl+F, Ctrl+Z, нали?

Аз съм с Дебиан, Kkbswitch 1.4.3/KDE 3.5.1 и при мен такава аномалия се
наблюдава само във Файърокс. В останалите програми изглежда няма проблем.
Например Kate, Kwrite, OpenOffice.org, gjots2 (pygtk), Konqueror, KMail,
Kopete си работи както трябва, дори и като е на кирилица. Обаче ако някой
знае как да проработи и във Файърфокс, нека сподели.

Поздрави,
Петко