Re: lug-bg: Филтри в Thunderbird, procmail и formail

  • Subject: Re: lug-bg: Филтри в Thunderbird, procmail и formail
  • From: Sava Chankov <sava.chankov@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 May 2006 16:38:51 +0300

Alexander Iliev wrote:

> Мда, действително пропуснах да кажа - през IMAP става четенето.
>
> Сега за sieve изчетох доста работи и ще ми свърши идеална работа, обаче в
> момента ползвам Postfix/Courier IMAP, а май не е тривиално да се подкара на
> такава комбинация sieve.

Идеологията на Sieve е различна от тази на procmail - той се изпълнява от IMAP
сървъра, не от MTA.

> Доколкото четох, Cyrus IMAP има най-добра (знам ли и аз, интегрирана може би
> трябва да кажа) поддръжка на sieve. Правилно ли съм разбрал?

Да.

> В GNU Mailutils видях, че има sieve интерпретатор и сигурно може да се
> измисли някаква хава (от procmail примерно да се вика sieve или някаква
> такава измишльотина), обаче може би по-лесно ще ми е да мина на Cyrus.

Cyrus-IMAP e най-мощния, най-надеждния, най-бързия, най-мащабируемия и най-добре
написания IMAP
сървър в света. Казвам го след четиригодишен производствен опит и малко хакане
по кода му. Няма да сбъркаш, ако го ползваш, но ако държиш на Maildir, той не е
за тебе.

http://www.codepoets.co.uk/docs/courier2cyrus