Re: lug-bg: (OT) WiFi Access Point поддържащ TTL промяна

  • Subject: Re: lug-bg: (OT) WiFi Access Point поддържащ TTL промяна
  • From: Nick Angelow <na@xxxxxx>
  • Date: Tue, 06 Jun 2006 10:57:43 +0300

Svilen Ivanov wrote:
> Здравейте,
>
> Искам да си направя домашна wifi мрежа (в рамките на един апартамент), с която
> да споделям интернет между 2 компютъра. Проблема е, че доставчика ми променя
> TTL за да "затрудни" споделянето на интернет. Можете ли да ми кажете wifi
> access point продукт, който да дава възможност за промяна на TTL (наред със
> другите характеристики като NAT, DHCP, защитна стена и т.н.)?
>
> Чувал съм за access points които имат вграден Линукс (мисля че бяха на
> Linksys), с което проблема ще се реши елемнтарно. Някой използвал ли е такова
> [...]
Аз -- Linksys WRT54G, но тъй като моят доставчик знае, че използвам
такъв устройство, на пакетите от моя IP адрес не се променя TTL-а, не
съм се ровил специално за това в настройките на машинката.  Но пък за
него знам, че съществува и "подобрен" firmware:

http://weblog.cemper.com/a/200312/28-wrt54g-firmware-hack-eu-and-us-version-20081bwfb.php
http://www.wi-fiplanet.com/tutorials/article.php/3562391

Мисля, че в твоя случай, ако е възможно, е наложително да си смениш
доставчика. Не е негова работа какво правиш с продадената ти честотна
лента, респективно с достъпа, за който си плащаш (imho).
> Благодаря предварително!

Няма за какво.

--
the lunatics are in my head