Re: lug-bg: Collation and mysql

  • Subject: Re: lug-bg: Collation and mysql
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jun 2006 09:39:54 +0300

On Monday 19 June 2006 23:07, Krasimir Dimitrov wrote:

> най-простия начин да прехвърлиш една mysql база (при еднакви версии на
> серверите) е  като спреш mysql server-а и копираш файловете и от единия
> хост на другия.

Да спреш сървъра????
Houston, Houston - do you read me?!?!

Не е хубаво да учиш хората на подобни "решения" - това, че не си намерил друг
начин да го правиш, не е достатъчно силна причина, за да не се сетиш че
спиране на сървъра е хубаво да има само в наааааааааай-наложителни случаи.

dev.mysql.com съдържа достатъчно информация на тема "как да мигрираме данни
м/у различни сървъри".

Лек ден.

--
Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436