Re: Re: lug-bg: qmail+daemontools relay previous host

  • Subject: Re: Re: lug-bg: qmail+daemontools relay previous host
  • From: "svetlio s." <sbb@xxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Jun 2006 05:29:38 +0300 (EEST)

Препраща го, и няма как да бъде конфигурирана мрежата по друг начин.

Всъщност намерих решение.

Махнах от tc.cdb, да се сетва RELAYCLIENT="", и qmail-а контролира чрез rcpthosts.

Не съм убеден дали  е достатъчно сигурен този начин, но засега друг не се сещам.

Благодаря на всички които опитаха да помогнат!

http://www.sportni.bg/worldcup/ - Всичко за Световното първенство на едно място!