Re: lug-bg: Ubuntu 6.06

  • Subject: Re: lug-bg: Ubuntu 6.06
  • From: "Stefan Kumpikoff" <stekum@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Jun 2006 08:35:44 +0300

2006/6/24, Vasil Benov <benovv@xxxxxxxxx>:
Здравей,

на твое място бих погледнал какво пише в:
/etc/network/interfaces
също и в:
/etc/resolv.conf

--
Vasil Benov,
Mobile: +49(0)176-23161529

GPG Fingerprint: 2CDC 5DA0 4C0A 7C06 5259  DE12 ACF3 177C 8906 0908
Public Key URL:
  1) http://www.student-zw.fh-kl.de/~vabe0001/misc/key.asc
  2) http://sks.keyserver.penguin.de/

В /etc/interfaces на първо място е записан lo , а под него eth0
в resolv.conf са двата DNS а, които ми даде провайдъра

--
Stefan Kumpikoff, MD