Re: lug-bg: Linux HA

  • Subject: Re: lug-bg: Linux HA
  • From: Kamen Medarski <kmedarski@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jun 2006 04:34:16 +0300

On Mon, 26 Jun 2006 15:56:02 +0300
"Skelet" <g_georgiev.sz@xxxxxx> wrote:

> От текста ти не е много ясно каква е "свързаността между нодовете" и
> какъв е твоя "споделен дисков ресурс".
>
> Хубаво е да имаш допълнителна връзка между нодовете (може и по сериен
> порт).
>
> Ползвай пакета Heartbeat (http://www.linux-ha.org/), той трябва да се
> настрои да управлява събитията при отпадане на ресурс.
>

>     Скелета

Да наистина не се подразбира, че нодовете са с резервна мрежова връзка,
и дисковия масив е SAN. :)
Но аз се чудя какво би станало, ако и двете връзки между нодовете
пропаднат поради някаква причина. При наличието на конфигуриран SONITH,
дали би започнала безразборна стрелба по между им :), и дали има начин
да се избегне подобна ситуация.
А и имам проблем с намирането на детайлна информация за конфигуриране
на linux-ha.

  • Във връзка с: