RE: lug-bg: Java Jsp i MySql

  • Subject: RE: lug-bg: Java Jsp i MySql
  • From: "Zahariev, Dobromir" <dobromir.zahariev@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Jul 2006 17:40:47 +0200

Здравей,
Аз го правя така:

1. На базата това което ти го е казал тук отдолу човека (аз лично ползвам UTF-8)
2. В JSP-тата поставяш в хедъра тага:
3. В началото на JSP-тата поставяш директивата:

<%@ page contentType= "text/html;charset=UTF-8" %>

В 2 и 3 ползваш същото кодиране като това което си сложил на MySQL-а тук съм дал примери с UTF-8.

Поздрави.