Re: lug-bg: Странни проблеми със switch/pc

  • Subject: Re: lug-bg: Странни проблеми със switch/pc
  • From: Georgi Krystev <gkrystev@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 08 Aug 2006 18:13:06 +0300

Това за препълване на таблицата е ясно, знам го, че така става. Но дори
и да почне да работи като хъб, колкото и ще трафик да генерира не е
възможно да запълни целия хъб само през един единствен порт. През един
порт си имаше перфектен пинг до една машина а до друга няма (и 2-те
машини се намират на дуг суич вързани заедно който суич е захранен от
въпросния)

Не беше просто запълване на арп таблица, но и дори да беше, симптомите
нямаше да са същите.

На мен ми изглеждаше като някакъв хардуерен проблем, въпреки, че всичко
си бачка в момента все едно нищо не се е случило...