Re: lug-bg: БТК DSL порт 5190/tcp

  • Subject: Re: lug-bg: БТК DSL порт 5190/tcp
  • From: "Ivaylo Toshev" <ivaylo.toshev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Sep 2006 18:59:23 +0300

Това е стандартна ситуация и както се казва грешката е вярна.
Същия резултат ще имаш ако от машина, примерно зад MS ISA се опитваш да сканираш порт на машина отвън. Подобно е и при някои настройки на FIrewall политики, при CISCO, че и LINUX.

Това което става е, че отговора, който ти получаваш се генерпира и изпраща в твоя случай от firewall модула на модема. Вина в случая има начина по който nmap извършва сканирането.

Ако искаш да получиш реален резултат , то използвай допълнителни опции на nmap.

2006/9/22, Alexander Iliev <sasoiliev@xxxxxxxxx>:
Dragomir Todorov wrote:
> Здрасти , ми и аз пуснах сокет на машина зад модема, telnet на този порт
> и всичко си работи...
> Дълго време имах проблем с adsl не искаха да ми отворят порт 8080 , но
> там се оказа че web административния модул на модема си пуска http_proxy
> на 8080 и трябваше просто да се изключи въпросния web, но за 5190 си
> работи при мен...

Момент сега. Не съм сигурен, че сме се разбрали.

както писах преди:

[ m1 ] <--> [ adsl ] <-- internet --> [ m2 ]

m2 е произволна машина с публичен IP адрес, на която няма услуга,
слушаща на порт 5190/tcp. m1 е машината от която пускам сканирането.
Резултата е, че въпросния порт се вижда като отворен, а на практика
не е. Това, което си мисля е, че ADSL модема "прихваща" по някакъв
начин заявките към този порт. С каква цел и какво ги прави - не знам.
Това всъщност искам да разбера.

Нямам никакво желание или нужда да ми отварят портове на модема, които
да се виждат от интернет. Не ми е това идеята.

Александър Илиев