Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: апаче на 80-ти порт и редирект към друга машина на 80-ти

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: апаче на 80-ти порт и редирект към друга машина на 80-ти
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Sep 2006 00:11:50 +0300

On Monday 25 September 2006 23:54, PoisoneR wrote:
> еми нз какво мога да сбъркам в трите реда. Гледах го много пъти,
> пробвах различни варианти.
> Като дам зад прокси да ми е някое апаче няма проблем, но като дам да е
> тоя сървър не става. Сървъра е под уиндоус и е писан на делфи.

Най-простото нешо за което се сещам е:
Ти сигурен ли си, че обратните request-и излизат точно от IP адреса на windows
сървъра?

Задавам въпроса тъй като може преди да стигнат тези request-и да се маскират
от NAT-а и тогава ще идват от съвсем различно IP....

Разгледай си настройките и провери кое откъде идва.

Поздрави
  Мариян