Re: lug-bg: ICQ + load balancing на изходящия трафик

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ + load balancing на изходящия трафик
  • From: Alexander Iliev <sasoiliev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Oct 2006 11:01:10 +0300

Dimitar Vasilev wrote:

> toc.oscar.aol.com
> login.icq.com
> обикновено имат по няколко адреса aka address pool. Ако успееш да изровиш
> всичко login сървъри на AOL ще си улесниш живота.
> Тествал съм е че на toc.oscar.aol.com можеш да се вържеш по icq ако укажеш
> правилният порт.
> Т.е. можеш да кажеш да се връзват от тебе към { b.b.b.d.aol, c.c.c.aol,
> x.x.x.aol } с round-robin source-hash или нещо подобно, което следи де се
> връзва.

Ами на ICQ клиентите е зададен само сървъра login.icq.com, за който DNS
твърди че има само един адрес.

В правилата в съседната нишка съм сложил едни правила, адресите от
<single-route> таблицата да се препращат само през единия доставчик,
но дали не съм ги оплескал нещо тия правила не знам. В <single-route>
таблицата за момента има само адреса на login.icq.com, но би трябвало
да стига поне за експериментите, които правя да си проличи дали работи.

Що бе, има си през web: http://openbsd.org/faq/pf/index.html

Александър Илиев