lug-bg: Два проблема...

  • Subject: lug-bg: Два проблема...
  • From: Ivan Dimitrov <dobber@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Oct 2006 17:32:54 +0300

Здравейте.
Пиша ви тука, щото ме изгониха от форума на Мандрива.

Имам доста голям дисков масив който смятам да използвам за да направя нещо като youtube.com понеже много ми харесва идеята с филмчетата :) Доста е забавно като нямаш работа да разглеждаш разни забавни и куриозни случки:)
Но да се върнем на темата.
Значи поръчахме машината с adaptec scsi контролер който се използва със софтуерен раид50. Доста голяма кутия трябваше за да се поберат всички дискове, а и бая захранване но и тва не е толкова важно... та исталирахме една Мандрива понеже не обичам много да се ровя по разни текстови прозорци, всичко 6 работи машината обаче с дяла който трябва да е за филмите и повечето данни и който използва по голямата част от масива възникна някъв супер
странен проблем.
Пуснахме самба за да можем да качваме филмите направо през уъндоуса обаче не можем от никое ХП да мапнем тоя диск. Доста търсих в гоогле обаче такъв проблем не мога да намеря. Незнам дали не е понеже имаме само хоме ХП та тука а е доста голям масива. Със линукс обаче се маунтва шера без проблеми.. Наложи се също да си сложа линук в къщи за да мога да качвам филмите.

Та въпроса ми е, дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем, от уиндоусите не мога да мапвам шера само с линукс ... ;(

Другото странно нещо е, че под линукс мога да качвам филми обаче постоянно показва че има 0% заети, а файловете са там.. голяма мистерия... и така няма да мога да разбера кога ще се напълни тоя масив, а ме притеснява че може да свърши мястото понеже мисля да
качвам доста филми...

Вече една седмица се мъча с тва и почва да ми писва, моля помогнете.
Какво да правя?

P.S. Пращам малко скрееншоти с маунтовете, дано помогнат..

http://img218.imageshack.us/img218/5018/643ptw9.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/7544/65536yov3.jpg