Re: lug-bg: spam

  • Subject: Re: lug-bg: spam
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Oct 2006 12:09:02 +0200

On Tue, Oct 31, 2006 at 07:01:07AM +0200, Веселин Михайлов wrote:

> Добре де. Защо просто не се направи така че писма пристигащи от
> нерегистрирани в листа адреси да отиват в /dev/null ??? Едва ли е
> толкова трудно. Така поне от малко спама ще намалее.

Едно бързо Google търсене за
  CC me "not subscribed"
ще покаже защо това всъщност изобщо не е добра идея :)  Има много
случаи, когато човек има проблем, иска да зададе въпрос, разбрал е, че
определена мейлинг листа е най-доброто място за този въпрос, но всъщност
не иска да се абонира за листата и да получава и всичкия останал трафик
от нея.  Това важи за всички мейлинг листи, не само за тази.  Има
случаи, когато администраторите решават, че пълното отхвърляне на външни
съобщения е оправдана мярка, и дори има случаи, когато това е оправдано,
но те не са чак толкова много :)  Да, преди няколко дни в една друга
българска мейлинг листа, свързана с Linux, администраторът обяви, че
взема това решение - и за там като че ли беше оправдано.  За lug-bg@ не
съм толкова сигурен...

Поздрави,
Петър