Re: [Lug-bg] WebCam A4Tech PK-5 - OFFTOPIC

  • Subject: Re: [Lug-bg] WebCam A4Tech PK-5 - OFFTOPIC
  • From: "Lubomir Haralampiev" <lubomir.haralampiev@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Nov 2006 18:00:43 +0100

Здравейте,
Извинявам се за offtopic-a, но изглежда имам проблем с gmail.
Когато изпращам писма до lug-bg през Thunderbird и smtp.gmail.com
не ги получавам обратно, т.е. не получавам писмото, адресирано до lug-bg от мен.
Въпросът ми е вие получавате ли ги, т.е. получава ли lug-bg изобщо
моите писма от Thunderbird? Пускам и по едно bcc до друг адрес и там
писмото пристига.
В тази тема до този момент съм изпратил три мейла, това би трябвало да
е четвъртия.  При мен са дошли обаче само двата, които съм пуснал през
браузъра.
Когато пращам през браузъра, тоя проблем го няма.

Поздрави,
Любо