Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!

  • Subject: Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!
  • From: "Dimitar Vasilev" <dimitar.vassilev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Nov 2006 12:18:25 +0100

Без паника - пусни един tcpdump на MX-а, snort, логване на named за резолвера и
 гледай кой праща заявките за MX-а ти.
Говори и с доставчика си за помощ.
Спамърите са умни създания и няма да се издадат лесно.
Пусни и един RHSBL - не е панацея но помага.
Колкото до zip-a - може и да е mail bomb - правиш го че е 5МБ, а в действителност е 5Г.
За препакетиране на архиви да не говорим.
Временно спри и сканирането и предупреди клиентите си/потребителите си.
Успех.