Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!

  • Subject: Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!
  • From: Yanko Kaneti <yaneti@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Nov 2006 14:05:26 +0200

On Thu, 2006-11-23 at 13:06 +0200, Ivan Adams wrote:
>  а сега ми трябват идеи КАК ДА
> РАЗБЕРА ОТ КЪДЕ ПРИСТИГА АТАКАТА ?!

Най вероятно никой не те атакува. Някои от всички активни ботнетове е
избрал произволно твой домейн за
"From:<random_crap@your-unlucky-domain>"  тип спамене. Мейл сървърите на
получателите на този спам баунсват по една или друга причина. Нищо не
можеш да направиш извън това да си оптимизираш локално мейл
обработката.

Това от скорошен личен опит го споделям..за голямо мое съжаление.