Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!

  • Subject: Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!
  • From: Zaphod Beeblebrox <zaphod@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Nov 2006 18:32:18 +0200

On Friday 24 November 2006 10:34, Ivan Adams wrote:
> Здравей,
> благодаря ти за предложенията, и наистина мисля да ги използвам

> Това от моя край, ползвам само relays.ordb.org, но ще добавя и другите.
>
> cat /var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run
> #!/bin/sh
> export QMAILQUEUE="/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue.pl"
> exec /usr/local/bin/tcpserver -p -R -S -u92 -g91 -v -c100 0 smtp
> /usr/local/bin/rblsmtpd -r relays.ordb.org /var/qmail/bin/qmail-smtpd
> 2>&1
>
> Това DENYMAIL=DNSCHECK дали само ако го напиша в
> /var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run и ще тръгне?

Няма да стане така, май имаше патч. Най-добре ползвай гуугъл че тези неща
одавна съм ги правил и не помня кое откъде съм вземал ...

> нямам такова животно като
> /var/qmail/bin/rcptcheck - май ще трябва да се пачва
> даже нямам никъде нищо с rcpt да започва ...

тук пак патч и в променливата RCPTCHECK слагаш команда която да ти
проверява за валидни адреси. самия rcptcheck може да се напише на
каквото си поискаш басх, перл ... важното беше да връща определени кодове...
0 за ок и квото и да е друго ако не е ок май беше ;) ...
Беше описано пак в патчовете.. гуугле че не помним вече кво сме правили... ;П

P.S. Абе мен ако питаш разкарай тоя qmail и си сложи някво съвременно МТА на
което всичко това му се пуска с 2 реда в конфига. За qmail всяко едно нещо ти
е патч и като ти се съберат 10 патча става една мътна и кървава ;))) не е за
разправяне.