[Lug-bg] [SPAM] Re: [SPAM] [SPAM] (off-topic) spamcop въпроси

  • Subject: [Lug-bg] [SPAM] Re: [SPAM] [SPAM] (off-topic) spamcop въпроси
  • From: Kamen TOMOV <kamen@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 03 Dec 2006 19:29:29 +0200

Не знам дали ще го получите това заради етикетите в Subject-а, но
както и да е - ако се получава - добре.

На въпроса ми защо съм листнат в спам-коп самия lug-bg сървър ми дава
отговор и по специално неговия Spamassassin. Ето header-ите в
report-a:

*  1.7 SUBJECT_ENCODED_TWICE Subject: MIME encoded twice

Ето така ми изглежда заглавието преди да го обработи сървъра на
lug-bg: (off-topic) spamcop =?windows-1251?B?4vrv8O7x6A==?=

Явно не е кодирано два пъти. Обаче това, което се е получило в листата
е друго:

 [SPAM] =?windows-1251?q?=5BSPAM=5D_=28off-topic=29_spamcop_=E2?=
	=?windows-1251?b?+u/w7vHo?=

.., което може би е кодирано повече от веднъж. Значи какво се случва
на практика - листата му слага някъв етикет и го кодира. Може да е от
спам таговете, може и друго да е - не знам, но това не ми се вижда
правилно поведение.

* -0.0 SPF_HELO_PASS SPF: HELO matches SPF record
*  0.1 FORGED_RCVD_HELO Received: contains a forged HELO

Някой може ли да ми обясни какво е forged HELO?

* -0.0 SPF_PASS SPF: sender matches SPF record
*  0.0 BAYES_50 BODY: Bayesian spam probability is 40 to 60%
*      [score: 0.4115]
*  0.2 MIME_BASE64_NO_NAME RAW: base64 attachment does not have a file
*      name

Какви са тези притурки - аз нищо не съм прикачал. Изглежда, че той е
взел самото съобщение като притурка, само защото е в base64 кодиране.

*  1.9 MIME_BASE64_TEXT RAW: Message text disguised using base64 encoding

Не разбирам - от къде на къде текста ми да е маскиран зад base64?!
Клиента ми просто е решил да праща в base64 кирилицата и така. Какво
иска от мен тоя сървър?

*  0.4 AWL AWL: From: address is in the auto white-list

Защо като е в "auto white-list" му слага коефициент по-голям от 0? Тоя
списък не е ли на позволените изпращачи?

Големи мистерии са това за мен. Дайте съвет - клиента ли ми не играе
по правилата, SMTP сървъра ли ме прецаква или spamassassin?

--
Камен