Re: [Lug-bg] имате ли опит с Ubuntu Server 6.10 ?

  • Subject: Re: [Lug-bg] имате ли опит с Ubuntu Server 6.10 ?
  • From: "Dimitar G. Katerinski" <dgk@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Dec 2006 13:06:56 +0200

On Wednesday 06 December 2006 12:15, foxy 202 wrote:
> Здравейте,
>
>   имате ли опит с Ubuntu Server 6.10 ?  Аз лично имам 90/100 Debian
> сървъри но се замислям да мина на Ubuntu Server ..
> по нови пакети има за него дори MySQL  пускат компилирани пакети за Ubuntu
> вместо за Debian
> ...  но се притеснявам как ще се държи при големи натоварвания / примерно
> за интернет рутер  /

Чудя се само едно, как ги удържаш тия 100 сървъра, при положение, че искаш да
ползваш third-party пакети, и това е един от аргументите ти за преминаване от
Debian към Ubuntu. По същата логика, те (от MySQL), пускат и за win32, защо
не пробваш него? Колко по-нови пакети за mysql, ти трябват в debian?
~$ apt-cache policy mysql-server
mysql-server:
  Installed: 5.0.27-2

А сега иди провери, коя е най-новата стабилна версия на mysql.org. Ти да не би
да ползваш woody?

По отношение на любимите оптимизации, значи ако искаш ти си приготви дистрото,
компилирай с -mcpu=386, и ако пак не можеш да издържиш "голямото" натоварване
ела се обади. И какво общо имат по-новите пакети за MySQL, с интернет рутера,
който трябвало да издържа големи натоварвания. Извинявай, на такъв въпрос,
такъв отговор. Аман от оптимизатори.

> макар че е Debian базиран би трябвало да няма проблеми ... но не ми се
> рискува без инфо
Кое да рискуваш? Да мигрираш 100 сървъра от debian на ubuntu. Искам да го видя
това. Естествено, че има риск.

По-здрави,
Димитър
--