Re: [Lug-bg] [SPAM] Re: След добавяне на нов хард системата забива при натоварване

  • Subject: Re: [Lug-bg] [SPAM] Re: След добавяне на нов хард системата забива при натоварване
  • From: "Dimitar Tomow" <the.real.maniac@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Dec 2006 17:46:55 +0200

Чудя се:

Н1. засегна се
Н2.нервен си
Н3.празнувал си Я 8-ми , янещо друго :-)

-====
отг:

1. Оххх човече, говорим че има няколко у-ва с доста консумация , хдд-та.
2.НЕ съм наивен , но дотук кабел на ASUS не съм сменял... иначе ясно е , че всичко се прави на изток от нас, но освен това има и фирми , който правят PC кабели , уви не им помня имената.
Еее в Кунтуров не, до Кунтуров по ръковска имаше един магазин - леко геймърски мисля беше , там продават 'маркови' АТА кабели.
ако помня добре де ... хмм
3.Стар чипсет , стар хдд, нов хдд , DVD-R + CD-RW

ако искаш да ти ги дам да видиш , че има само едно положение , в което работят безпроблемно.

Отворко :-P :-)

хихиха :-)

пп: всеки има право на мнение, не всеки е прав.
Точно казано , само че .... такива проблеми съм имал занимвка бол.
Затова и пиша толкова свободно. Сигурно дори го кажи.
Но не и надуто, просто нещо не си бил в нстроени като ти гледам писането и изключим послеписа ти ;-)

Айде "Peace бабо ,  peace".