Re: [Lug-bg] [OT] имате ли опит с Ubuntu Server 6.10 ?

  • Subject: Re: [Lug-bg] [OT] имате ли опит с Ubuntu Server 6.10 ?
  • From: "Dimitar Tomow" <the.real.maniac@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Dec 2006 00:45:12 +0200

Аз доколкото знам разликтие в основите на системата са толкова малки ,че то си е дебиан, но с повече GUI и въобще така ориентиран към потребителя.
Аааа чакай ти говориш за Ubutnu server , аз си мисля за Ubuntu 6.10 ("desktop").

Ти MySQL пакетите -> сървъра катко си е i386/i686 ли го ползваш , не оптимизираш ли още с apt-build или apt-get source ... и т.н ?
И по тази логика не се ли губи смисълда имаш прекомпилирани binary.