Re: [Lug-bg] ftp vs samba ?!

  • Subject: Re: [Lug-bg] ftp vs samba ?!
  • From: "Victor Keremedchiev" <victor.victor2k@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Feb 2007 13:50:42 +0200

Искам само да те уверя за наблюдението ти за скоростта е вярно, фтп е значително ( да не казвам в пъти ) по-бързо.

On 2/16/07, Ivan Adams < ivancho.b@xxxxxxxxx> wrote:
Здравейте,
имам едно малко (теоретично) въпросче свързано със запазване на атрибутите на файл (това кога е създаден, променян и отварян) при трансфер. Ползвам дебиан ънстейбъл.
Ползвам proftpd стандартно инсталиран. Когато копирам през ftp файла, на destination машината файла е със текуща дата и час (а не както на source машината, където е с датата на точното създаване на файла и часа).
При трансфер със самба, файла който се копира е с еднакви атрибути както на source така и на destination.
Друго което забелязах, че през самба трансфера ми е почти 2 пъти по малко (approx. 2 Mb/s) от колкото със ftp (approx. 4Mb/s)

Благодаря ви много.