[Lug-bg] Missing direcory

  • Subject: [Lug-bg] Missing direcory
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Feb 2007 13:41:28 +0200

Здравейте всички,
Имам един адски странен проблем на един от сървърите си.

Ситуацията е следната:
  OS: Red Hat Enterprise Linux ES release 4 (Nahant Update 4)
  Kernel: Linux 2.6.18.1 #1 SMP Tue Oct 17 05:07:43 CDT 2006 i686 i686 i386
GNU/Linux

През около 20h някъде, за около 10 мин ми изчезва директорията /usr/X11R6. Ако
се опиташ през тези десетина минути да създадеш такава директория или да
влезеш в нея ти казва:
  mkdir: cannot create directory 'X11R6': No such file or directory
След като изминат тези 10 мин директорията си се появява от нищото...

това ми се случва вче втори път в рамките на последните 2 дни.

100% съм сигурен, че машината не е rootkit-ната, проверил съм ядрото,
coreutils и всичко за което се сетих. rkhunter & chkrootkit потвърдиха моята
проверка.

До колкото на мен подобно нещо ми се е случвало на cluster filesystems съм
адски учуден да видя подобно нещо върху ext3 fs.

Ако някой е имал подобни проблеми моля да сподели от какво са били те?

Проверих логовете за грешки на ext3, нямаше...

Аз съм без идеи...

Поздрави
  Мариян