Re: [Lug-bg] Да се приеме ли MS OOXML като стандарт

  • Subject: Re: [Lug-bg] Да се приеме ли MS OOXML като стандарт
  • From: "Vladimir Vitkov" <vvitkov@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jul 2007 09:22:35 +0300

Аз лично съм твърдо против.

Ако не сте му чели спецификацията, само сте спечелили. По нея могат да
се напишат няколко хорър-а че може би и да се планира масово
унищожение.

За такава омазана дефиниция която дефинира property от сорта
MustLookLikeWordPerfect6before2 не мога да кажа нищо добро нито пък
дори да си помисля че може да се приеме за стандарт.

С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com
http://www.supportbg.com