Re: [Lug-bg] OpenFest 2007 - Call for papers

  • Subject: Re: [Lug-bg] OpenFest 2007 - Call for papers
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Jul 2007 18:06:50 +0300
  • Cc: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

On Saturday 21 July 2007, Latchesar Ionkov<"Latchesar Ionkov" <lucho@xxxxxxx>>
wrote:

> В OpenFest не се публикуват _никакви_ статии, нито научни нито
> аматъорски. Там се изнасят лекции и се правят презентации. Има си
> съвсем точен термин, които описва call-a за такива неща, не виждам
> защо трябва да се замърсява CFP.

Ех, този инат бе... сякаш като съм написал статии, не можа да се сетиш, че и
за анотации към лекции става дума... Какъв грях само, какво замърсяване!

> Обикновено изчитам всичко.

Ами да спрем да се дървим тогава и да дишаш спокойно, че "Call for papers" са
го написали хората, защото така искат и защото така може. Така устройва ли те
или ще прериташ в конвулсии при това светотатство? :-)

> Не съм забелязъл, че съм отговорил персонално, поправям си грешката.

> Ауу, уплаши ме, да не би да си работил 8 месеца в БАН? Там голяма
> наука се развива, няма спор :Р

Да не би да си мислиш, че съм имал предвид какъвто и да е мой опит - имах
предвид твоя, но изглежда ще трябва да проверяваш и думата "irony" в OED :-)

Ползване на Google : Отличен (6)
Самонадеяност : Отличен (6)

Bravo! Дай си бележника ;-)

Ходи сега си измий очите и се разсъни, не си спал добре май ;-)

--
Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436