Re: [Lug-bg] PHP+SVN+Apache

  • Subject: Re: [Lug-bg] PHP+SVN+Apache
  • From: "Gggg ggg" <gashti.dolu@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Jul 2007 20:57:53 +0300

SVN  e да. трябва на всеки запис да се упдейтнат няколкото репоситорита и няколко служебни директории на 4 сървъра(от които единия е на програмиста), тъй като при запис се променят няколко други неща (номера на версии , фаилове, сесии, полета в базата(ремоте база) и други бози - има проверка за тея и не тръгва нищо ако не мине) ако не се ъпдейтнат програмиста няма да види резултата от промените си поради странната система.

сега се упдейтват от скриптове, които сме писали, каскадно и са в пряка зависимост от интернет връзката- абе бавно и изнервящо.записваш, ълоудваш , чакаш 2 мин да ти е ъпдейтнат скриптовете и другите свързани глупости за да видиш какво си написал.

това от което имам нужда е нещо като репликация на няколко репоситорита дори по-скоро синхронизация, защото е двупосочно, колкото и тъпо да звучи като терминология или по- гадния вариянт е клиент за SVN, който да може да върже репоситорито със, да кажем, ремоте sftp (без тунели или моунтване - чисто сфтп) като работна директория. другото ще го докарам с код. ако клиента за конзола би ме улеснило (може би).

г.

On 7/27/07, Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx> wrote:
On Thu, Jul 26, 2007 at 11:11:11AM +0300, Gggg ggg wrote:
> Здравейте,
> имам един CVS (SVN) на които си държа кода (PHP).
> когато програмист уплоадне на CVS-a новия си код, пост-уплоад процедурата
> пуска един скрипт ,който сваля новите промени в директорията на апачето и по
> този начин програмиста има вазможност да тества кода си секунди след като го
> е ъплоуднал - малко тромаво, но работи.
>
> Проблема:
> има програмисти, който ползват собствен сървър+апаче ,но трябва да ползват
> същия CVS за да има смисъл цялата работа.
> когато те уплоуднат кода си на ЦВС-а отнема доста време докато постъплоуд
> [...]

Май не си казал съвсем достатъчно...  Като начало, през цялото време май
погрешно говориш за CVS, тъй като още в първото изречение си споменал
Subversion.  По-интересният въпрос: какъв точно начин използвате *сега*
за синхронизация?  Поне останах с впечатление, че използвате някакъв
начин за синхронизация - иначе къде се получава това закъснение от 2-3
минути?

Кажи точно каква ви е системата в момента, пък някой може и да предложи
подобрения...

Поздрави,
Петър

--