Re: [Lug-bg] Интерфейс подреждане

  • Subject: Re: [Lug-bg] Интерфейс подреждане
  • From: Александър Янакиев <browseman@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Aug 2007 08:16:14 +0300

Здравейте. Напоследък изпитвам затруднения около slackware 12, имам 2 еднакви лан карти Реалтек, едната е 10 другата е 10/100. Проблемът ми се състои в това че системата отчита 10ката като eth0, а 10/100 като eth1, аз обаче държа да ги разменя. Пробвах да сменя слотовете, нямаше ефект. Ще съм много благодарен ако някой ми помогне по този казус, благодаря предварително.

--

Daniel Jelev

Student at *PGTK*

BTK, Sofia

Web:

www.даниел.com

click.sgate.org

В /etc/rc.d/rc.inet1.conf има написана много информация, прочети я. А относно твоя проблем във въпросния файл

се съдържа тази част, която всъщнос би трябвало да помогне:

"

#IFNAME[4]="wlan0"              # Use a different interface name nstead of

                                # the default 'eth4'

--°

Best regards,

°Александър ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °mailto:browseman@xxxxxxxxxxx