Re: [Lug-bg] Заобикаляне на всички забрани във Postfix

  • Subject: Re: [Lug-bg] Заобикаляне на всички забрани във Postfix
  • From: milen nikolov <milen.nikolov@xxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Aug 2007 10:27:10 +0300

On Thu, 2007-08-09 at 18:20 +0300, Yavor Atanasov wrote:
> [...]

ако ги няма коментирани в нито един от тия файлове ги добави в 50-user.
виж линк-а по горе.

Milen Trifonov
Sirma Solutions
System Administrator
e-mail: milen.nikolov@xxxxxxxx

---
The problem that we thought was a problem was, indeed,
a problem, but not the problem we thought was the problem.
                -- Mike Smith