Re: [Lug-bg] Debian 4.0r0 и Ati radeon 2600 Pro

  • Subject: Re: [Lug-bg] Debian 4.0r0 и Ati radeon 2600 Pro
  • From: kal4o bg <kalvn@xxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Sep 2007 14:02:08 +0300 (EEST)

След като казваш, че си сменил и линукса и видеокартата, изниква въпроса (според мен) правил ли си прекомпилация на ядрото и работи ли то с поддръжка на видеокартите Ati? И понеже ти дава грешка No device found, би трябвало да се насочат действията ти към разрешаването на този хардуерен проблем и след това да дойде ред и на софтуера.