Re: [Lug-bg] Внезапна размяна на имената на картите - eth0 и eth1

  • Subject: Re: [Lug-bg] Внезапна размяна на имената на картите - eth0 и eth1
  • From: "Ivan Petrushev" <ivanatora@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Oct 2007 14:55:40 +0300

Slackware е дистрибуцията, а за udev не знаех, понеже до сега не ми се беше налагало да човъркам там ;)
http://www.science.uva.nl/research/air/wiki/LogicalInterfaceNames
Там наистина доста добре е обяснен проблема. Имах /etc/udev/rules.d/network-devices.rules и вътре даже бяха нужните редове. Просто трябваше да ги откоментирам :)

Благодаря на всички, които се отзоваха толкова бързо!