Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик

  • Subject: Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик
  • From: boikov@xxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Nov 2007 16:20:42 +0200

Здрасти,

поне според мене ше трябва да намалиш трафика на потребителите отзад.
като така ще има място за заявките към уеб сървъра. Поне така като
гледам когато ти са натоври интернет връзката, всъщост се запълва при
доставчика. т.е. както и да приоритизираш когато няма свободен канал
към тебе, клиенти отвънка няма да могат да те достъпват като хората...

поздрави
Y.Boikov
:wq

е този ред по-скоро трябва да бъде --dport 80