Re: [Lug-bg] Apache2 не уважава директивата HostNamesLookup [Probably FIXED]

  • Subject: Re: [Lug-bg] Apache2 не уважава директивата HostNamesLookup [Probably FIXED]
  • From: "Vladimir Vitkov" <vvitkov@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Mar 2008 16:48:34 +0200

Здравейте пак,

Оказа се че не съм питал както трябва чичко гугъл

От документацията на апаче се вижда че ако се ползва конструкцията

Order allow,deny
allow from all
deny from foo.bar

се игнорира директивата HostnameLookups

По интересният момент беше че нямах подобна конструкция в
конфигурацията. Единствената подобна конструкция беше при
ограничаването на достъпа до mod_status & mod_info но бяха използвани
непълни IP адреси което по всички правила си е напълно валидно и
безпроблемно. (справка:
http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_authz_host.html#allow )

Е да ама не ... след минаване към адрес със 4 октета и маска за
момента няма резолвиране на адреси.

Ще го погледаме известно време и ще видим кое зайче ще изкочи от клетката ...

--
С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com