Re: [Lug-bg] [SOLVED] H8DM3-2 - проблем с линукс ядрото - търся съвет

  • Subject: Re: [Lug-bg] [SOLVED] H8DM3-2 - проблем с линукс ядрото - търся съвет
  • From: xm4o@xxxxxxx
  • Date: Thu, 15 May 2008 13:12:06 +0300

На другия ден си реших проблемацията.

Последното ядро му махнах вичко каквото видях и запали с i386 за CPU. Като следваща стъпка беше няколко проби да видя в каква комбинация ще ми се покажат ядрата на процесора и цялата памет и стана някак си.

Сега остава да наборя и вградения LSISAS1068E

Нещо се опъва. Предполагам защото в соурса на ядрото:
 PCI_DEVICE_ID_LSI_SAS1068E       0x0058

а от машината ми го изважда, че е 0059:
1000:0059 (rev 04)

Ама това ще го видя...