  • Subject: [Lug-bg] mama zajka
  • From: lina@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 May 2008 17:20:16 +0300 (EEST)

> Знаех си аз! Че от този шубрак може да изскочи заек!
Като "мама зайка" на колектива от ТрУ ви пиша, че ако решите до ден два
твърдо, започваме организацията. Преди малко попитах зам.ректора по
публичните изяви и той даде съгласието си. Малко се отплесна за пазарни
отношения и тн., но се съгласи. Но ние не можем да губим традициите,
свързани със Стара Загора.
За датата: 7-8 е добре.
За Драгомир е важното да не (е) изпусне(ал) собствената си сватба или
кръшенката на наследника си :)
За спането: дайте приблизителна бройка, за да питам предварително в хотела
и общежитието по принцип.
> Времето е доста кратко, така че тениски и други сувенири сигурно няма да
> могат да се подготвят, но нека Лина каже.
за тениски ще проверя моите агенти от Пловдив още утре. Ако могат за 4-5
юни да направят нещо, ще ви пиша. Иначе ви предлагам жълтите фланелки на
факултета и жълтите шапки, съответно по 10 и 5 лв :) Знаете, че жълти
фланелки имат само победителите в разни етапни и крайни гонитби :)

> Дано и по-висшето академично ръководство подкрепи идеята и помогне с нещо.
те са много заети, нови са и още не са се научили да се разтоварват
прехвърляйки задачите си на други. Може да се каже, че спят във вуза. :)
Но ще подкрепят, знам че са широко скроени. Нашият Вуз не е случаен :)

> Ние със Скелета сме на телефон 601511, ако можем с нещо да помогнем.
харно, ще ви звъня.

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org