Re: [Lug-bg] ***SPAM*** Re: qmail + spamassassin - блокиранa мрежа

  • Subject: Re: [Lug-bg] ***SPAM*** Re: qmail + spamassassin - блокиранa мрежа
  • From: "foxy 202" <foxy202@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 May 2008 10:27:06 +0300

?
     IP то  не е от значение ,  въпроса е принципно има ли вариант при който
ако адрес описан в spamcop.net  че е спамер да се конфигурира в spamassassin
да се приемат писма от него, защото по подразбиране не е така и се отхвърля IPто
аз мислех че с trusted_networks  на spamassassin  това може да се направи но явно
trusted_networks са с по малка тежест от базата в spamcop.net

IPто не е интересно , вече даже е отписано от spamcop.net но независимо от това
искам да знам дали може да се преконфигурира spamassassin а аз  ползвам gmail
така че хедъра на писмото ми не е интересен

Поздрави
Емо

На 30 май 2008 23:27, vladi <altoas@xxxxxxxxx> написа:
преглеждайки хедъра на писмото ти, видях адреса от който пускаш писмата,
не виждам защо толкова си ги криете тези адреси все едно са ЕГН то на
малолетно гадже при бракоразводно дело, но все пак.. направих проверка
на него на сайта spamcop.net и то не е блокирано. видях и адреса на
вътрешната ти мрежа.. (и пощите не бият токова печати, колкото инфо има
в хедъра на един мейл, та спам-ченгето е умно и каза, че този адрес не
тип rfc1918. нещо логиката за причината на проблема ти се губи..