Re: [Lug-bg] qmail + spamassassin - блокиранa мрежа

  • Subject: Re: [Lug-bg] qmail + spamassassin - блокиранa мрежа
  • From: "foxy 202" <foxy202@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 May 2008 10:38:49 +0300

можеби аз не съм обеснил добре ,

   имаме IP което е блокирано , Outlook изпраща ОТ това IP и в логовете на моя mail сървър / който е абсолютно друго IP и не не блокирано /
се появява

       rblsmtpd: 222.252.92.11 pid 2317: 451 Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml?222.252.92.11

въпроса е има ли начин 222.252.92.11 да го опиша така че въпреки че е описан в spamcop.net моя сървър да приеме писно от него

Поздрави
Емо

Мисля че проблемът е малко по-различен. Поне обикновено е така :) Не ти не можеш да изпратиш, а по-скоро отсрещната  страна не иска да приема :)

Поздрави,

foxy202 <foxy202@xxxxxxxxx>
Sent by: lug-bg-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

29.05.2008 13:11

Please respond to
Linux Users Group - Bulgaria <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>

undisclosed-recipients:;
cc

Subject
[Lug-bg] qmail + spamassassin - блокиранa мрежа

Здравейте ,

   имам инсталация на qmail + spamassassin + ....

проблема е че прекалено добре работят  :)

имам рутер зад които има ЛАН и  много често IPто на рутера се появява в
http://www.spamcop.net/
и разбира се от мрежата зад рутера не могат да изпращат писма защото са
блокирани

@40000000483e664a05ad9ef4 rblsmtpd: 88.XXX.YYY.XXX pid 28251: 451
Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml?XXX.XXX.XXX.XXX
<http://www.spamcop.net/bl.shtml?XXX.XXX.XXX.XXX>

искам да накарам qmail-a и spamassassin да приемат и изпращат писма от
това IP / XXX.XXX.XXX.XXX  /  въпреки
че фигурира в spamcop.net...  дайто идея как може да се направи това
аз пробвам с  trusted_networks  на spamassassin  но нищо не се получава

Поздрави
Емо