Re: [Lug-bg] Too many open files in....

  • Subject: Re: [Lug-bg] Too many open files in....
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 10:11:17 +0300

On Monday 09 June 2008 09:18:06 Danail Petrov wrote:

> Това с потребителя на apache обаче трябва да го напишеш.

Грешка, трябва да го напише на console-та от която се стартира apache-а(от
root). Ако го направи от nobody няма да свърши никаква работа тъй като apache
не слага RLIMIT_OFILE. Дефакто ситуацята е следната, ulimit e команда на bash
и bash налага лимита за maximum opened files. След като се стартра apache-а
от root тези лимити са наложени за процеса баща и всички негови деца ги
онаследяват. Съответно ако детето не изпълнява bash за да изпълни скрипт-а
или ако не сетва RLIMIT_OFILE то лимитите остават тези с които е бил
стартиран от root, което е и най-вероятният проблем.

Мариян