Re: [Lug-bg] CentOS Xen опит за влизане в сингъл юзър в DomU

  • Subject: Re: [Lug-bg] CentOS Xen опит за влизане в сингъл юзър в DomU
  • From: Dimitar Shiyachki <shoo@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Jul 2008 14:38:42 +0300

Zhasmin Zhelev wrote:
> Dimitar Shiyachki написа:
>
>> Пробвай с
>>
>> 	extra = "1"
>>

> Не става

При мен става :) Първо зарежда в multiuser и след това превключва. Тоест
след

xm create <config_filename> extra=1 -c

след малко чакане стигам до шел.

> файла е нещо като диск в който има описани разни файлови системи и нещо
> не ми светва как да го монтирам

Аха... Аз не използвам файлове, намиращи се във файловата система на
Dom0 за цели дискове на
гости, ами отделни дялове на физическите дискове, на които има файлова
система или swap space.
Обикновено един за файлова система за гост и един за swap. Така нямам
проблеми с директното им
монтиране в Dom0 и манипулации с файловите системи на гостите. При твоя
случай може да стане
със "losetup -o" и малко аритметика.

Поздрави