Re: [Lug-bg] Автоматично разпознаване на RAID върху LVM

  • Subject: Re: [Lug-bg] Автоматично разпознаване на RAID върху LVM
  • From: "Rossen Antonov" <rossen.antonov@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Aug 2008 09:34:12 +0300

On 8/5/08, Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx> wrote:
On 08/05/08 20:25, Rossen Antonov wrote:
> Здравейте,
>
> Макар да не намерих почти никаква информация из Мрежата за изпoлзването на
> RAID върху LVM, аз реших и го пуснах /всички ползват LVM върху RAID/. Повече
> информация за направеното от мен има тук:
>
> http://ros44.blogspot.com/2008/05/lvm-raid-dm-crypt.html
>
> До момента, всичко работи нормално, с изключение на това, че при рестарт се
> налага да асемблирам (assembly) RAID масива всеки път. Изпълнявам:
>
> mdadm --assemble /dev/md1 /dev/disk1/LV1 /dev/disk2/LV3
>
> Както е описано тук <http://neil.brown.name/blog/20060521092609#6>,
> [...]

Това дето искаш да го направиш няма да стане. Преди да се старира
раида, трябва някой да пусне LVM-то, а за това ти трябва user space.
По-принцип, за да работи каквото искаш ти трябва initrd поддръжка и
в initrd-то да се се стартира LVM след което можеш да си асемблираш
раида.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/

Благодаря ти! Както казах - ползвам го без да го разбирам. Добавих си реда за асемблиране и mount в  rc.local... Толкоз...