Re: [Lug-bg] Командата screen + centerim + putty

  • Subject: Re: [Lug-bg] Командата screen + centerim + putty
  • From: "Веселин Михайлов" <melkor.vmm@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Sep 2008 10:21:06 +0300

Здравей Росене,

  Можеш да добавиш следните редове в .screenrc:
vbell on
defmonitor on
activity 'Activity in window %n %t'

vbell е за да се включи визуалната "камбанка" а не да подава сигнал към аудиото.
defmonitor е за да укажеш че искаш всички прозорци да бъдат следени (по-подразбиране е изключено). Също така можеш да следиш само даден прозорец с командата: C-a M.
activity е какво съобщение да ти изписва когато се случи нещо, като %n е номера на прозореца а %t е името му.

Поздрави!