Re: [Lug-bg] NFS mounts след Sleep/Wake

  • Subject: Re: [Lug-bg] NFS mounts след Sleep/Wake
  • From: ceci v <cecipv@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Oct 2008 13:00:31 -0700 (PDT)

Здравей,
само искам да вметна че cifs поддържа права на файлове и т.н. (UNIX ext.). Освен това опитай и варианта с udp, ще е интересно да видим дали ще помогне в твоя случай. А за монтиране  от различни места ... поне аз това което съм пробвал не работи добре (имам предвид нфс + аутомоунт) по-добре си вдигни някакъв фиктивен адрес (примерно на loopback интерфейса) който да е достъпен от всякъде от където искаш да монтираш файловата система (vpn, home lan, etc.) но това вече е друг проблем :) първо пребори нормалната работа на фс-ката след събуждане на компютъра.

Поздрави,
Цветин