Re: [Lug-bg] Жив ли е проекта LARTC?

  • Subject: Re: [Lug-bg] Жив ли е проекта LARTC?
  • From: Denislav Ganchev <denikide@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Feb 2009 17:40:10 +0200

Нямам инфо за текущият статус на проекта.
Но във връзката по-долу са доста приятно документирани нещата.
http://www.docum.org/docum.org/docs/

Поздрави,
Д.

Ivan Petrushev wrote:
Здравейте,
От известно време се мъча да сглобя трафик шейпър и се ровя в
документацията на LARTC. Прави ми впечатление че част от страниците
липсват, а обяснението е "TODO: translation from Polish", а връзките
към полските източници дават грешка 404. Последното съобщение в
пощенския им списък е от началото на 2008-ма година и не обясняват
внезапното си изчезване.
Друго странно съвпадение е че последната версия, която мога да намеря
на iproute2 пакета (част от който е инструмента tc) е от 2007-ма
година.
LARTC като проект жив ли е и развива ли се през последните една-две
години? Съществува ли някъде група, която се занимава с него?
Съществува ли друг начин за advanced трафик контрол в линукс (не броим
iptables с --limit rate модула)?
Не ми казвайте че всички внезапно са се отказали да правят шейпъри на
линукс и са избягали по BSD-тата ;-)

Поздрави,
Иван.