Re: [Lug-bg] Windows Update зад Squid

  • Subject: Re: [Lug-bg] Windows Update зад Squid
  • From: Vladimir Gerdjikov <gerdjikov@xxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Feb 2009 09:01:44 +0200

Georgi Hristozov wrote:

> Мина ми през главата да пусна WSUS, но се надявам на решение със Squid.
> Най-малкото защото администрирането на това чудо си е допълнителна
> поддръжка на отделна система с Windows. А и тайничко се надявам кеша да
> върши работа и за ъпдейти на друг софтуер - примерно антивирусни
> програми, които също натоварват мрежата на пикове и за които не мога
> (или е много трудно) да пусна update server.
>
> П.П.
> Извинявайте за бавния отговор.

Има сервиз за IPcop с подобна функционалност - Update Accelerator.
(http://update-accelerator.advproxy.net). Върши работа също и за Java
updates и други подобни. IPcop-а не е стандартна дистрибуция, но
Accelerator-a все пак си е отворен код и ако ти се занимава може да
изчоплиш нещо от там за да го пригодиш към твоето дистро.

--

Best regards,
            ... and may the source be with you ...